ZAC - 7 APRIL

björne träning
framridning var lösgörande, och då var zac lite känslig var jag la hjälperna så han gjorde ju dubbelt av
det jag menade,men det gick la bra endån. red även 'S':et i galoppen (om någon vet vad jag menar?)
iaf,i början byte zac hela tiden men sen fattade han och så han gjorde faktiskt det as bra,galet vilken
förändring det blivit på han,för när jag började rida han kunde jag knappt gå in på volt utan han byte.

och björne sa att han har varit mycke krångligare med bytena efter hinder osv förrut men han har blivit
mycket bättre,och han sa även att han trodde det skulle försvinna snart :)

hoppade linjer och oxer och lite blandat, allt gick klockrent så fort han inte trampade om och fick ett
stop på en oxer i slutet då han drog efter hindret innan och när jag plockade upp han så blev han så
stressad och så.. men det släpper när vi får bort att han drar ;)

we are best



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0