ZAC - 9 APRIL

ridpasset gick pannkaka
red dressyr i paddocken och han börjar direkt fjanta och ska vara rädd för allt. gjorde bästa av det och han
var riktigt fint när jag travade fram iaf, han arbetade i superfin form,då var jag glad för formen har varit ett problem efter det gick så bra ett tag i traven blev allt pannkaka.. började dra och slutade lyssna och tog alla hjälper jag la till som framåt. arbetade med att lugna han och det tog väll hela passet att få han lugn
och få han lyssna igenpå hjälperna.

jag vet att han är sån som fjantar och blir rädd för allt,det vet jag. men det är inte roligt att man måste
skylla på vädret hela tiden, för att passet går dåligt. för så fort det blåser och jag rider dressyr börjar han
flyga upp i luften för ingenting.. men han är sån. men man vill saker ska fungera hur vädret än är.

men jag älskar min häst för den han är,för han är helt enkelt bäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0