4 DAGAR KVAR

senare ska jag slänga upp några få bilder på kelly från idag innan vi red iväg ut i skogen,men kameran höll
också på att dö så hann bara ta några få stycken. men imon ska syster ta kort när jag rider både kelly och
zac i ridhuset. så måste ladda batterina för ni vill väll se en massa bilder imon? och jag måste leta rätt på
sladden nu så jag kan visa bilderna från idag! så hoppas ni har något att se fram emot nu :D

4 DAGAR KVAR till göteborg och fyfan vad jag längtar :D måste ladda ner filmer till resan så har ni något
filmtips ni vill dela med er av? komentera!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hey, såg att du/ni ska till göteborg, är det möjligen den 24 ni ska dit ? :) Jag och min kompis linn strelin ska nämligen dit då :)

Såg även att du har en häst från Käxgöls, min kompia har det oxå.

2011-02-22 @ 11:02:29
URL: http://pamela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0