5 saker ni inte visste om mig (?)

» så fort jag tävlat & det gått dåligt,så bryter jag ihop av surhet och sen cirka 15 min senare kan jag vara
glad och kolla på det possetiva,haha.

» jag är inte den personen som tillbringa all tid i stallet bara för att, utan jag gör det jag ska och sen går
jag in, tex som att rida,mocka,smörja sen går jag in. haha

» det mesta inom ridning och sånt som jag diskuterar,diskuterar jag med min syster ist för mamma,fast
det viktiga (som tex.mat,foder,ridning ibland) med mamma.

» jag är inte den personen som kollar efter tävlingar hela tiden, utan mamma kollar tävlingar (oftast) och
sen snacka med mig och så bestämmer vi om vi ska anmäla eller inte,och mamma anmäler sen.

» jag har nog vunnit mer rosetter med zac på detta år (ett år i mars) än vad jag vunnit med nellan under
cirka 3 år jag tävlade henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0