Ännu en tidig morgon!

Vaknade vid 7 och har inte kuinnat somna om. Så jag satte på datorn för att ha något att göra.
Jag fattar inte varför jag vaknar så tidigt? Kanske är för att jag lägger mig tidigt..? Jag vet inte.
Jag tycker i alla fall att det är en aning jobbigt för jag blir så jävla trött på kvällen..
Jag har i och för sig varit ganska orolig över en sak. Men det går väll över må jag tro!
Idag är min mamma i stockholm hela dagen och kommer hem sent ikväll med samma flyg som pappa! Men det är bara bra för då kan jag och Maja vara själva hela tiden typ :D
Och shit glömde bort att jag skrev ett inlägg, haha! helt upptagen med annat!
Men jag bloggar senare ;)
GULLIG BILD PÅ MIG

Kommentarer
Postat av: Julia G

HaHa bilden :D

2011-02-24 @ 10:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0