blogg.se

blogg.se segar som fan och gjort det hela dagen och det går inte lägga upp bilder heller så jag kan inte
ladda upp dom inlägg som jag tänkt. så imorgon så blir det massa inlägg som tex: vem som gissade rätt,
massa bilder,planering om zacs ridning veckan som kommer,planering på mitt sportlov mm.

Årsmötet var rätt segt om jag ska vara ärlig,men efteråt blev det äta smörgåstårta och kaka och då blev
det mycke roligare. och Oh my god! som var med förra helgen på melodifestivalen är helt klart bäst (!!)
men melodifestivalen idag var rätt självklart att Erik Saade gick vidare och han ska faktiskt vinna hela
skiten tycker jag! men segt att det är mycket av låten i år var som förra året fast endån inte likadant
men själva grunden..

/carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0