Dag 6 & 7

Dag 01 – Om mig

Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Mina syskon
Dag 05 – Mina drömmar
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07 – Ett ögonblick
Dag 08 – Barndomsminne
Dag 09 – 10 saker du inte vet om mig
Dag 10 – Min förebild
Dag 11 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 12 – Vad är kärlek?
Dag 13 – Min första kyss
Dag 14 – Mitt favoritminne
Dag 15 – Min favoritfödelsedag
Dag 16 – Detta ångrar jag
Dag 17 – Mina vänner
Dag 18 – Det här upprör mig
Dag 19 – Det här får mig att må bättre
Dag 20 – Det här får mig att gråta
Dag 21 – Mina rädslor
Dag 22 – Min favoritplats
Dag 23 – Det här saknar jag
Dag 24 – Mina ambitioner
Dag 25 – Ett sista ögonblick

Min bästavän: Jag vet faktiskt inte längre om jag har någon bästavän. Min allra bästavän som jag känt i 3 år håller jag på att glida isär helt. Vi träffas nästan aldrig och pratar aldrig, men när vi väl gör det så är det undebart. Hon heter Maja Holgersson Bergdahl och är världens mest underbara person. Hon och jag har något som ingen annan kan nå upp till. Vi har delat allt tillsammans och vi har bråkar -  för mycket. Men jag älskar henne fortfarande lika mycket. Jag kommer aldrig glömma dagen vi träffade varandra - dagen vi insåg att vi var menade för varandra.

Till Maja: Du är det finaste på jorden. Du är min ängel. Vi har delat allt tillsammans , både gråten & skratten. Varje ord jag skriver är bara några streck och punkter , svart på vitt. Men när jag sitter här och trycker ner knapparna vet jag hur mycket det betyder. I Mina ögon är du perfekt du är allt. Du är min!
För världen är du bara någon men för någon är du hela världen -  för mig!♥
Och bilden är gammal och jag lägger inte upp den för att jag vill ha uppmärksamhet utan för att alla bilder på maja och mig raderade jag den gången hon önskade att jag skulle dö...
haha- tragist det lät. Men vi var riktigt taskiga mot varandra när vi bråkade.
but i still love her


Ett ögonblick: Ett ögonblick.. Vet inte. Har många ögonblick. Sorgligt eller lyckligt? Jag vet inte.. Det första som kom upp i mitt huvud var när jag fick veta att jag aldrig mer skulle få träffa dig.. vem får ni lista ut själva.

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Dixie<3

2011-02-07 @ 22:37:41
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

?

2011-02-07 @ 22:39:28
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Majja

Jag älskar dig bästaste du, du är verkligen allt.

Ingen kan slå dig och vad som än händer kommer du alltid vara min bästa vän. Du är allt<3

2011-02-09 @ 13:31:57
URL: http://hestochponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0