Designer & Allmänt gojs

Det verkar som om denna dagen inte alls var med oss. Dålig uppdatering från oss båda, vi vet ju inte heller hur det blir med Carina.
Jag har inte kunnat blogga för att jag och mamma har suttit och mejlat och kollat hästannonser hela kvällen. En bra ursäkt eller hur?
Och nu tänker jag inte blogga mer heller för jag ska kolla på American pie 3 och kanske dygna. Jag får se.
Jag går ändå bara till 11 imorgon ;)

Jag är också ganska deprimerad över mitt hår som blev som ett helvete, ÄVEN om jag fixade till det med mina alldeles egna sax här hemma. Och jag ska vara ärlig det blev bättre när jag gjorde det.
TUR!

Tänkte också säga till alla ni som vill ha designer att ni kan sluta tjata för jag vill/orkar inte göra fler ;)
Om jag får lusten att göra det så kontaktar jag er!

När jag ändå snackar om allt och ingenting så har jag reserverat två asbra platser till bion "Love & other drugs" på torsdag kl 18:30. Jag ska troligtvis gå med Klara men kan inte hon så drar jag säkert med mig någon annan.
Vill verkligen se den! Verkar så himla bra! Eller vad tycker ni?
För att underhålla inlägget:
Rätt cool bild va? Nej jag gråter inte, det är vatten! :)


Kommentarer
Postat av: Minette

Vad heter typsnittet som ni hade på eran förra header? :) Asså den som det stod era namn med. ;)

2011-02-01 @ 22:11:34
URL: http://jenmin.blogg.se/
Postat av: Julia G

Skitcool;)

2011-02-02 @ 07:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0