Engelska helvete

Jag gjorde klart min engelska läxa och då tvingar min mamma med mig ut på en promenad runt kvarteret. Onödigt. Sen när vi kom hem sa hon till mig att jag skulle läsa hela boken igen för jag fattade inget när jag läste den innan, det är 78 sidor och jag ska klara det tills på torsdag! Mamma dödar mig så fort hon ser mig med dator eller mobil så tog chansen nu när hon skulle åka och hämta Andreas.
Känns dock som att jag inte har något att skriva om nu när jag ändå bara sitter hemma hela dagarna. Men imorgon ska jag till skolan och hoppas på att min röst blir normal tills dess!
Men ikväll måste jag ta en LÅNGdusch och verkligen fixa mig för jag är nog inte så fräsch känner jag. Även om jag duschade senast igår. Aja, sen så är jagtg säkert klar tills mamma kommer hem så kan jag sitta pch läsa så blir hon glad, tror jag.
Håller även på att ladda hem två filmer, love and other drugs och mean girls 2, har någon sett dom?

Måste skynda mig. Och helvete jag kommer inte orka imorgon!

Grymt cool ponny från stockholm!


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

såg love and other drugs igår.. den var ärligt talat inget att ha alls :/ det enda bra som händer i filmen är det som syns på trailern

2011-02-14 @ 21:34:03
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: majja

Jag kan göra din engelska! Alla prov och allt! :L

JAG ÄR BÄST!! :D x'D

egot vinkar

LOL!

nu är jag överpigg!!!! :D:D

2011-02-14 @ 21:43:30
URL: http://hestochponni.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag tror att ponnyn heter Young Gaylord. :)

2011-02-16 @ 16:58:10
URL: http://teamlersater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0