Ett liv utan dator

Jag har tänkt lite på hur mitt liv skulle se ut om jag bara satt vid datorn 1 timme varje dag?

Jag är datanörden i familjen kan man säga, min bror går IT-linje och använder sig av dator hela tiden men ändå sitter jag vid datorn mer än honom..?
Jag gör inget annat än datorn. En vanlig dag för mig när det är skola är ungefär:
Jag vaknar äter frukost, sitter vid datorn, skolan sitter vid datorn äter middag, sitter vid datorn och går och lägger mig och en vanlig helgdag/lovdag ser ut ungefär såhär:
Vaknar, sätter mig vid datorn, gör något (är med en kompis& sitter vid datorn/ är i stallet) och när jag kommer hem sitter jag vid datorn tills jag ska lägga mig.

Jag vet inte varför jag inte gör något annat.. ?
Jag är verkligen helt beroende av att sitta vid datorn och kan tillbringa hela nätter framför den..
Jag ska försöka sitta mindre vid datorn och se hur mitt liv blir x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0