FACERAPAD!

Jag har kunnat sova skitbra inatt! :D vaknade bara 2 ggr och har inte hostat så mycket. I alla fall när jag vaknade kollade jag på mobilen och jag hade fått ett sms från Klara där det stog "Carro, vafan vem är du tsm med? :O<3".
Hahaha, jag kollade facebook direkt och herrejävlar vad kul hon hade igårkväll!

Först ser jag att hon har chattat med en massa människor men jag vågade inte kolla på dom förens jag hade kollat min relationststatus! Jag stog som att jag hade ett förhållande ungefär såhär så det ut:

HAHAHAHAHAA!!!!
Sen såg jag att hon hade puffat halva stan med, dock kryssade jag bort det men det var sisådär runt 50 st x) Och NEJ jag skojar INTE!
Sen kollade jag på dom hon hade snackat med och HERRRREEEGUD vad pinsamt... asso jag kommer aldrig kunna visa mig igen känns det som-.-

Till en hade hon skrivit att jag tyckte hon var skitsöt och typ hackat på henne att vi skulle va och att jag tränade jujutsu 5 ggr i veckan och att hon skulle förlja med och att jag tränade på elitnivå. samtidigt som hon bara: ehm kankse :), jo, m.m x) PINSAMT!! Känner henne inte men vet vem hon är x)

Till en annan hade hon skrivit att jag satt och drack öl och kollade film och ja snackade allmänt random med en kille jag inte känner. Alltså en aning pinsamt, dock va han den minst pinsamma!

Sen en tjej som typ har hatat mig x) Haha vi har ganska svårt för varandra och så började hon snacka med henne om att hon hade skitsnygga kläder och att vi borde vara och. Att hon var så snygg och att jag älskade henne, allvarligt talat lät det som att jag var full som ett svin!

Sen en tjej i min klass hade hon skrivit att jag älskade henne och att jag mådde jättedåligt, "jag" hade tydligen kommenterat hennes bild eller något som hon sedan tog bort.. och ja, hon sa att jag skärde mig och att jag behövde någon att prata med, och "jag" skrev älskling till henne och hundra hjärtan & vi har aldrig aldrig haft nära kontakt!

Och så en kille i nian som jag inte snackar med överhuvudtaget. Hon hade skrivit till honom och han svarade inte och så skrev hon att hon trodde vi hade något emellan oss och att vi va på g typ. han svarade inte heller då så hon skrev typ: Svaaaaraa!! jag trodde verkligen det var något mellan oss men det kanske det inte va? jag har sett dina kåta blickar på mig och vi kanske kan göra det på handikapptoan?
Och nejnej absolut inte pinsamt då han är en av dom snyggaste killarna på skolan !! x(

SÅ JAG SÄGER BARA EN SAK!!!!!
KLARA ÅKERLIND DU ÄR SÅ JÄVLA DÖD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SKA MOSA DIG TILL DÖDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!´

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Julia G

hahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahax)

2011-02-13 @ 10:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0