förändringar

ni kanske märkt jag ridit kelly 2 dagar nu irad och inte nellan och jag bara struntat i och förklara men jag
förklara innan jag får frågor. min syster bröt foten i söndags så jag ska rida hennes hästar så dom hålls
igång. kommer nog rida kelly mest och millie ibland men mamma kommer och hjälpa till att hålla igång dom.

nellan rider lina för jag ska hinna med dom andra, och det blir säkert jätte bra. och om 2-3 månader kommer
jag börja rida henne igen då syster borde kunna rida igen så då rider jag som förrut nellan&zac.

har nog inte heller sagt vi fick hem en polle till här i lördags och det var en storhäst som min syster ska rida
fast mamma får ju rida nu men sen och vi har lånat den och ska göra det i 2 år. den heter nockie fast jag
kallar den knocki ;) mycket roligare haha ^^

härlig gammal bild sen dagen pyttan & toptip såldes,mina sår på knäna ser man där haha ;) btw: jag bjuder
på mig på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0