fredag

jag sitter framför tven med dartan och jag borde vara super glad över fått sportlov men ist sitter jag och
bara hata klt, för dom förstört min dag upp till tusen. för bussjävlen kom för fan inte till skolan ?! och den
hade bara kört förbi i rondellen och skitit i skolan -.- så kom en minibuss cirka 40 minuter senare och då
kom jag hem när mamma åkte/skulle precis åka så jag kunde ju inte följa med till ridhuset eftersom det
var bara en vis stund ridhuset var ledigt. så få väll gå ut och skritta zac snart då eftersom det inte går &
rida något annat.. men iaf så måste jag nog skynda mig men ska kolla tve lite först för ikväll blire disco :D

så här kan de gå när man har tråkigt och har photoshop,hehe

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Va med i vår hot eller not :)

2011-02-18 @ 16:32:50
URL: http://cajsamanda.blogg.se/
Postat av: Julia G

haha xD

2011-02-18 @ 18:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0