fredag

skönt att skoldagen gick superfort för annars hade jag dödat någon så sur som jag var,men tror dom
verkligen att jag ska vara glad när dom håller på som dom gör,fan heller -.- btw: snöstorm ute eller?

efter skolan gick jag ut i stallet direkt och mockade,spånade,fixade vatten osv och släppte in hästarna och
så red jag Kelly, arbetade i skritt för går inte rida någon annat. och nu sitter jag här och ska senare ut och
rida millie också,säkert liknade det jag red kelly. zac ska vila idag och imon är det träning igen och kelly
rids efter i ridhuset :)

den dagen är en dag som alla kommer ihåg,en sjuk bäst dag helt enkelt!
Update: jag redigerade bort mitt ansikte - hemskt är det // Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0