Godmorgon

Godmorgon! Känns riktigt skönt att kunna sova lite längre idag. Vi börjar ju med gympa idag och vi skulle till simhallen och varken jag eller mamma trodde att jag skulle klara av att vara där inne för jag skulle få svårt att andas och jag kunde ändå inte vara med så jag fick sovmorgon! Våran nästa lektion börjar vid 10 i 12 men mamma tvingade mig att äta i skolan för hon litar inte på att jag äter hemma-.-
Men jag tänkte möta upp Sofie vid matsalen halv 11 för då kommer vi först i matkön!
Istället för att sitta och babbla så ska jag fixa mig och försöka fixa tidsinställda inlägg!
Jag ska försöka skriva om något jag ALDRIG skrivit om innan så det blir att fundera.

Efter skolan tänkte jag också cykla till Cheval för att hämta ut mitt Schabrak och mina stövlar! Gladis är jag, ska även kolla när Sofia slutar så kankse vi kan cykla tillsammans, haha. Såg på hennes blogg att hon också skulle dit!
Sen blir det hem och sova, är fortfarande inte 100% frisk så blir att vila lite.

Kände att jag faktiskt fick med ganska mycket text i detta inlägget, och då betyder det att ni ska få en bild också!

Finaste

Kommentarer
Postat av: Rebecka & Hanna

Roligt att hitta en till hästblogg där det är två som bloggar precis som våran :)

2011-02-15 @ 12:11:44
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: Julia G

Skönt ändå att kunna gå till skolan, det kan inte jag ;( för är sjukt förlyld :'(

2011-02-15 @ 17:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0