Godmorgon!

Passande bild ! Lika gammal som min mormor typ ;)
Skönt att sova lite idag. Ännu skönare att vi har lov denna veckan! Ännu bättre att man kan tillbringa hela dagarna i stallet! Ja allt är helt underbart när det är lov!
Något som är lite mindra bra är att jag vet inte om det var idag eller imorgon vi skulle åka till thelleborg, och jag vet inte vilken tid och vet inte vad man ska ha med sig! HAHA. HJÄLP!
Update: Det är idag kl 14!

Nu ska jag käka frukost, dra till stallet och spendera min dag där! Kanske åka till thelleborg om vi ska det och ja! Hahah.
Ska fixa lite tidsinställda inlägg med, och sen får vi se hur dagen blir. Jag ska även lämna filmer till tina på ponnyerna så hon ska säga vad hon tycker. Hoppas hon gillar dom.

Nu blev det ett sånt här tråkigt inlägg som inte är särskilt nödvändigt! Men ni får läsa om ni vill så blir det lite roligare senare, och jag ska försöka göra mitt sånt där "skötarponnisar" inlägg med! Hahah det glömde jag ju!
Vi ses väll? ;)

Kommentarer
Postat av: Julia G

Det är sånn hära inlägg som vi gillar ju;D:D:D

2011-02-22 @ 21:02:12
Postat av: Julia G

Det är sånna hära inlägg som vi gillar ju;D:D:D

2011-02-22 @ 21:02:19
Postat av: Julia G

Det är sånna hära inlägg som vi gillar ju;D:D:D

2011-02-22 @ 21:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0