Haha!

Var och hämtade mitt Schabrak och mina Stövlar idag och när jag kommer hem tror ni inte att jag fått ett par i storlek 38 ? x)
Det står klart och tydligt i kvittot att vi beställde storlek 39 standard så hoppas jag kan åka in i morgon och byta. Vill ju gärna inte ha en storlek för liten.
Schabraket var i alla fall rätt och det var till och med lite finare irl än på bild. Haha. Många har sagt till mig att det inte är snyggt men jag bara älskar färgen på det. Tur att smaken är som baken annars hade vi alla sett likadana ut. Kul om man inte kunde hålla koll på vem som var vem. Jag vet inte om en enda som har detta schabraket så det är bra!

Hoppas dom har min storlek så jag kan rida i dom imon på södra hoppningen! Hahah, hinner nog cykla iväg och byta innan elevensval!
Update: Jag fick komma och hämta dom på torsdag :( Bajsbajs!
Ska ner och äta lite om jag kan, min mage protesterar ganska mycket!
Sen lägga upp någon outfit som jag kanske kan knåpa ihop också. Var ett tag sen sist, (om man inte räknar med den jag la upp igår) xP



Puss, Tschüs, Good bye, Auf wiederzehn, farvel, Adiós, Hejdå!

Kommentarer
Postat av: emilia

BILDLÄNKA? :)

2011-02-15 @ 19:24:12
URL: http://eemiliaaramo.blogg.se/
Postat av: Julia

Vad är det för schabrak och stövlar du köpt?

2011-02-15 @ 19:32:58
URL: http://knasryttarna.blogg.se/
Postat av: Cajsa & Amanda

Vad tycker du om vår blogg? Kommentera gärna och följ vår blogg! Det betyder massor! :)

2011-02-15 @ 20:35:31
URL: http://cajsamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0