HAHA

asså jag måste bara berätta sjukt roliga saker som hänt idag, och sattan vad jag & liza har garvat!
vid maten satt vi vid emil & andreas och andreas sköt iväg en kycklingnuggets och tappade ris över hela
bordet. och liza hittade en liten pojk i matsalen som hon tyckte var as likt andreas och då så sa liza kolla
vad lik han är andreas, och då började han stenglo på oss, verkligen GLO hahaha

och på idrotten körde vi en lek som heter tjuv&polis,palla äppel,alsjöholmarna eller vad ni vill kalla den
man ska iaf gömma sig bakom saker och sen springa och hämta band och gömma sig igen innan dom
två som ligger bakom madrassen där banden ligger hinner komma upp och ser en och det gick ju ....
slutade med att jag slängde mig typ 4 m och jag misslyckades endån och det blev en massa grav haha
och sen så skulle liza och jag lägga oss vid madrassen och vänta tills nästa gång vi skulle springa men
det slutade med att jag låg typ över henne mitt på golvet .. haha och sen massa annat roligt.

låter så sjuukt tråkigt men herregud vad kul det var .. :')

btw kolla in lizas blogg : http://finasteliza.blogg.se/?tmp=16142831


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0