Halli Hallå!

Har pluggat halva eftermiddagen! Börjar bli riktigt duktig på engelska nu.
Jag har suttit och längtat till stallet hela dagen, känns son det var en evighet sen jag var där sist. Vilket det typ är också! Mamma tvingar mig att vara hemma imorgon med men att jag troligtvis får gå till skolan på tisdag och på tisdagar hinner jag aldrig åka till stallet så får väl vänta tills på onsdag. Då har jag inte varit i stallet på en hel vecka.
Och två ridpass då blir ju inte helt fel heller! JAG LÄNGTAR!
Men ska gå och göra klart engelskan så jag har det gjort, sen ska vi väl äta lite senare, fläskkotlett. Men vi ska inte äta förens vid 6 haha så får väl göra något annat efter att jag gjort engelskan.
Här sitter jag och babblar på som vanligt. Onödig fakta ni vet?
Tänkte bjuda på lite bilder på mig!





MIN favorit!
Men som sagt ska kila iväg nu!


Kommentarer
Postat av: Julia G

Söt du är Carro:-D

2011-02-13 @ 18:30:12
Postat av: majja

sv; DRIVER DU MED MIG ELLER?! :o:o:o:o:o:o:o:o



Fulaste stövlen som finns! :o

2011-02-13 @ 19:47:41
URL: http://hestochponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0