Hissar!

Jag tänkte hissa en blogg! Eftersom att jag verkligen känner att jag håller på att bli frisk så är jag tillbaka nu! Och imorgon ska jag nog vara hemma från skolan så då kan jag blogga massa då med!
Men jag ska ta och hissa min kompis Sofias blogg!
Hon skriver om sin vardag, från morgon till kväll och om allt mellan himmel och jord. Det finns inga gränser för henne. Hon skriver vad hon tycker. Hon skriver om ridlektioner och tävlingar & träningar, om skolan och om sina kompisar. Hon lägger upp outfits m.m. Överdriver inget och tar bloggen seriöst! Helt enkelt en grymt bra blogg! Snygg design också som är ett stort +!
Läser hennes blogg 3 ggr dagligen och ska faktiskt ta och säga att denna bloggen är den bästa bloggen jag läst, så mycket bättre än alla stora bloggare som t.ex teamsl, dressyrmupparna, ponnyochryttare med flera. Det är något magiskt med bloggan! Så jag tycker att alla ska läsa den! :D
Bilden är länken


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tacktacktacktack! Åh, jag blir så glad!



Jag drogar dina inlägg jag med :)



Hoppas du känner dig bättre idag!

2011-02-13 @ 20:22:07
URL: http://sofiiahagstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0