@ home

Hemma igen. Har mest gått runt och sovit i stallet. La in schabraket och stövlarna i skåpet och städade ut det värsta, fixade lite och så. Så jag har ganska bra ordning på min saker nu :D
Städade ur bilen lite när jag kom hem och så åt jag någon äcklig wok som pappa misslyckats med x)

Ikväll ska jag tillbringa min tid framför en film! Mean Girls 2, Jag har inte sett den innan, någon som sett den? Haha, säkert skitdålig. Känns lite B så. Men jag ska ge den en chans!
Ska gå och prata med mamma först som velat prata med mig ett bra tag. Vi ska se hur vi ska gå vidare med dessa ponnyer!
Vi ses senare!

Kommentarer
Postat av: NellieB

Sv.Nä bara undra. Läste bloggen. Gick de bra? =D

2011-02-20 @ 18:55:54
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

Jag har sett den filmen! haha

Den var vääldigt B x) ett dåligt försök att göra en liknande verision på den första typ..



Fast du gillade ju ifs Love and other drugs, som jag tyckte sög. haha ;)

2011-02-20 @ 19:43:01
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0