Hotellet

Hej hej halli hallå!
Ligger i en superskön säng och bara chillar framför tven och lets dance. Är grymt trött och tänkte lägga mig precis, men jag lovade att blogga så ska skriva lite. Det är typ 4 meter till taket här så jag behöver inte oroa mig att jag ska slå huvudet i taket x)
Jag ska gå upp typ kl 7 så borde verkligen sova. Gahhhhh.
Carina är på Disco så uppdateringen är nog inte på topp ikväll. Men jag orkar verkligen inte.

Men jag vill säga att det är en tjej som kommenterar varenda inlägg här på våran blogg och hon är verkligen värd en länk för hon lägger verkligen ner tid på att kommentera och läsa. Men hon har ingen blogg så allt jag kan säga är, Du är grym Julia G! :D

Ska verkligen sova nu !

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. okej , men hittar inget där, kan du skicka länk?

2011-02-18 @ 21:31:11
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv: ja jag lånade hem två i olika storlekar idag för att testa, men ska köpa det imorgon :D



red med dom idag, var jättesköna fast måste rida in dom lite innan dom bli perfekta ^^



lycka till imorgon! :D:D

2011-02-18 @ 21:36:10
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv: eller hur :D är supernöjd med det! Det blev faktiskt inte alls för mycket som jag trodde, utan riktigt fint ^^ Dock är det lite långt, men ska fetta in det så det mjuknar och lägger sig lite bättre. Men den mindre storleken var pytteliten, så det får vara som det är x)



Jag håller tummarna för Markus ;) haha

2011-02-18 @ 21:44:21
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Julia G

Hihi :D

Älskar ju bloggen så ofc ! :'D

2011-02-19 @ 12:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0