Internet funkade

Tack gode gud att det funkade. Dock tror jag att det kommer lägga av snart. Har precis duschat och funderade på att läggamig och sova men då kommer jag inte kunna sova ikväll så jag ska kolla på en film och äta glass istället. Älskar att vara ensam hemma och chilla!
Jag hoppas även att internet funkar ikväll så jag kan blogga, annars får Carina blogga själv!

Måste bara tillägga att jag vill ha detta schabraket och att om jag har pengar kanske det ska införskaffas nästa månad :D
Allroundschabrak Crystal Collection från Lamicell
Jag har bestämt mig -  det är himla fint! Bilden är inte rättvis och det borde ses IRL!


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Det är superfint! :D

2011-02-08 @ 11:57:59
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0