JAG SER DET SNÖA

jag ser det snöa,jag ser det snöa,vad roligt
asså jag är så jävla less på snön nu,för ridningen blir efter väder och jag vill verkligen komma igång
riktigtriktigt med zac nu,för jag vill verkligen göra han ännu bättre,allt från kondition till dressyrarbete.
så våren kom fram?

iaf idag blir inte alls som jag tänkt mig. monica är sjukt så ingen träning idag och det gör mig depp för ville
verkligen träna ensilkt inför söndags tävlingen. hoppas hon är frisk till torsdag iaf men då är det i grupp ist.
så dagen ser just nu ut att rida zac så mycket det går och ska smörja mina grejer och städa lite och så. sen
ska jag fixa lite money till GHS. och sen ska jag fixa 2 designer klart idag också så det är fullproppat just nu.
för ska nog rida någon annan häst till också,men jag uppdaterar er senare ^^

favoritbild från igår på nellan & mig



Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Han heter Käxgöls Ping Pong :)

aah, vi ska dit den 24 ;)

2011-02-22 @ 11:43:48
URL: http://pamela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0