Kyrkan

Hej allesammans.
Har varit hemma i drygt en halvtimmne och ska nu fixa mig. Ska åka iväg till kyrkan där jag ska vara fram till kl 7. Känns jätteroligt & jag är stensäker på att jag kommer somna.

Tävlingen gick åt skogen. Första klassen dubbelnollade vi men i omhoppningen så red jag som en kratta och jag skäms lite över hur jag red. Hahhaha. Vi kom runt men det såg inte så vacket ut.
Andra klassen var vi båda trötta och jag orkade inte driva eller något. Vi kom helt fel på ett hinder och fick ett stopp där , sen hoppade vi det men rev en bom. Sen blev det en vägran till på nästa hinder och en massa tidfel så sammanladt 26 fel x) Hahha.
Är galet besviken på mig själv, för hon var jätteduktigt och ställde upp, jag skulle bara inte ge upp så hade vi dubbelnollat vill jag lova. Men bättre lycka nästa gång, då jag tror att jag bara tar en LC!

Nej tiden rusar iväg, plattången är varm och maten väntar. Jag får blogga mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Amanda & Lovisa

Så nu finns svaren på mejlen! :)

2011-02-06 @ 18:23:59
URL: http://iamequestrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0