longering

longerade min underbara prins idag och det är riktigt kul att longera en häst som verkligen lyssna klockrent.
om jag säger halt,då gör han halt. om jag säger ökning när han travar ökar han och om jag säger hoho så
blir det lugnare tempo osv. han är verkligen kung på sånt och det är samma sak när jag skritta av han för-
hand för då går jag framför och han efter. han är som en riktigt hund hihi<3

kommer ihåg i september när jag longerade han en gång, bad han fatta galopp vilket han gjorde men han
påbörjade galoppen med glädjeskutt, haha gullponny om något<3

( vrf han har flättor på bilderna är för att jag flättar ner manen )

lite mobilbilder från idag


en fråga till er: ska fixa massa tidinställda inlägg från imorgon och till söndag då jag inte kommer ha tid alls.
men jag vill ha lite idér från er vad jag ska fixa för inlägg? :) KOMENTERA !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv om din utrustning, produktutvärderingar kanske?

även hiss&diss :D

men varför har du både sadel och longergjord när du longerar honom? :P

2011-02-23 @ 19:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0