Mina fingrar fingrar på tangenbordet x)

Åhh, mina fingrar vill skriva, skriva & skriva och just i det läget bara MÅSTE man veta vad man ska skriva, vad som helst bara det är något att skriva! Och det hade inte jag så jag fick ta och skriva om att jag inte hade något att skriva om. Men sen kom jag på att det är nog ganska drygt att läsa om det. x) Så jag funderade lite till och kom fram till att jag kunde skriva något annat! Och det har jag inte kommit på vad det ska vara.

Jag ville skriva ett sånt inlägg som alla andra gör, skriva om vilka hästar dom tävlat och så men jag har ju bara tävlat på Rhona så det blev inte så mycket av det, men eftersom ja jättejättegärna ville skriva ett sådant inlägg så tänker jag göra det i alla fall fasst om mina skötisponnysar! Som jag även tävlat på klubbnivå :D Så det kan räknas x)

Jag tycker det är roligt att läsa så hoppas ni skulle tycka det var roligt också. Vissa vet ju redan endel om mig men kanske kan vara roligt och se det ur min vinkel, hur jag såg på det hela m.m. Tänkte börja skriva och knåpa redan nu, men den kommer nog inte upp förens imorgon!

Och när jag ändå är igång och skiver så ska jag bara säga vad jag skrev till min bror på facebook:

Och ni kan vara lugna jag kommer inte behöva ge honom en tårta för han kommer aldrig klara det, och då får jag fortsätta stå ut med att starta duschen och få en svinkall dusch mitt på huvudet varje gång jag ska duscha-.-
Tänkte också skriva en sak till, men om jag hade skrivit det hade han mosat mig när jag kom hem och jag vill gärna leva ett tag till! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0