omkullridning

träningen för monica idag och ibörjan var han hur fin som helst, pigg och glad och lyssnade även helt okej.
lite extra pigg får man ta när man inte kan rida riktigt hemma, men sen skulle vi hoppa bana och efter andra
hindret sprang zac på och precis när jag höll på att få tbx han så gick vi omkull..
fråga inte mig vad som hände för jag kommer inte ihåg men han reste på sig så fort han kunde och han ville
inte lägga sig på mig vilket han säkert kunde ha gjort men det gjorde han inte. men jag fick en jävla smäll i
huvudet så har fortfarande ont. hoppade upp igen och hoppade banan,direkt när jag hoppade klart bara
hoppade jag av,för kände hur yr jag var och ville verkligen inte svimma när jag red så jag hoppade av & så
skrittade dom av zac och sen lastade vi in & de dära ( eller mamma & lina gjorde) och jag satt i bilen men
sen åkte vi hem. inte mycket att säga om det,bara ta och börja tagga inför söndag nu!

nu ska jag väll vila lite till & sen packa inför söndag och göteborg imorgon och mamma har ringt hotellet &
frågat och det fanns pool eller så,så vi ska baaaaaada :D hihi. fåse om jag orkar uppdaterar mer men
annars hörs vi på söndag kväll KANSKE på lördag kväll om vi har tur :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0