Outfit/paint

Fick sån lust att göra en outift men kan inte spara bilder just nu så jag fick kopiera bilder och lägga in dom i paint för att sedan spara bilden på ett USB för att sedan lägga upp den på bloggen x) haha. Och nu kom jag på att jag kunde gjort den i PS men orkar inte.

Riktigt snygg outift verkligen, tröjan ska vara svart & inte marinblå.
Himla fiin!

Och varför jag inte kan spara bilder är för att jag håller på att flytta över alla mina saker på datorn till hårddisken. Så min dator kommer vara supertom sen. Mitt minne är nåmnligen fullt. Och ja. Men jag ska kolla Tv nu! PUSS
Det som redan har gått tog 45 minuter -.-

Kommentarer
Postat av: Julia

Tröjan var jättefin, vad hittade du den?

2011-02-14 @ 17:27:35
URL: http://knasryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0