övertrött?

övertrött har jag varit hela dag och om jag berättar allt roligt som hänt idag i skolan hade ni garvat ihjäl!
så vi skippar det elr? ja. skrittade zac och kelly idag och när jag skrittade kelly tog tröttheten över så satt &
gapskrattade åt syster som låg på en bänk i paddocken. men nu ska jag nog fika och sova ^^

faktiskt INGET att blogga om?:o GE FÖRSLAG !!
nästa helg blir det trodligen carro, och vi ska gå på bio och har det grymt bäst. så ni kan lita på GRYM
uppdatering den helgen :D


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej jag heter Jennifer och jag har en häst som kommer från käxgölsstutteri och dåsåg på din header att du oxå hade en häst från käxgöl tyckte det var lite roligt så jag ville bara skriva det ;) jätte fin blogg förästen ;))

2011-02-28 @ 21:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0