ridningen 12/2

ZAC markabetsträning för sofie och jag gillade träningen jätte mycket och zac gick super duper så jag är
shiit nöjd! red mycket slutena,öppena,skänkelvikning och gjorde slutena & öppena i volt och massa olika.
och zac var super fin! jag fick arbeta med det i trav & galopp och vi tränade på övergångar mellan galopp
och trav och han var super fiiiin och lyssnade helt klockrent. och vi hoppade något litet också men det gick
klockrent så behövde inte hoppa mer än någon gång. och galopperade på en volt och sen skulle jag
överstryka på inner och han skulle gå kvar, och det gick bra! men ska fortsätta med det så jag tillslut kan
överstryka med båda händerna! super duper nöjd med min polle! :)

KELLY började med att arbeta i skritt med framdelsväning,skänkelvikning,halter och det höll vi på ett tag
och det funkade super duper så vi gick över och körde skänkelvikning i trav,vilket var svårare men det
gick helt okej men ingen är perfekt sen galopperade vi lite och vi hittat ett sätt som funka jätte bra med
avsaktning och galoppfattning. galoppfattnig går jag in på en volt i skritt och fatta i slutet av volten och
det  funkar as bra! och avsaktningarna går jag in på volt i galopp och flyttar lite för skänkel och sen bryter
jag av men fortsätter flytta henne för sidan så hon inte springer iväg och det gå också super! vi hoppade
lite stutts också och det gick superduper och kelly verkligen sög på hindrena verkligen, super kul :D

MILLIE skrittade fram i paddocken och där arbetade jag med skänkelvikning,volter och halter och det gick
bra. sen så efter ett tag arbetande så gick vi upp i hagen och jag travade lite fram och tillbax där det var
rakt. sen så galopperade jag uppför backen och skrittade ner och sen travade jag tillbax och gjorde det
några gånger och sen skrittade vi hem och hela ridpasset gick super bra tycker jag! första gången jag rider
henne seriöst eller så. så duktig chey :D



Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: Aa, dom är så fula att dom blir snygga ;)<3

2011-02-12 @ 21:38:51
URL: http://ponnnyrytttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0