ridningen 13/2

KELLY blev ridhuset med henne idag också och red lite mot dressyrhållet. red mycket framdelsväningar i
skritten när jag jag skrittade fram,sen travade jag och skulle göra lite skänkelvikning men istället valde vi
att göra ökningar & minskningar(samlar) så gjorde det och det funkade helt okej! och vi gjorde detsamma
i galoppen,och samla är vi riktigt gryma på och öka lite mindre men helt okej. och sen i slutet gjorde
vi något galoppombyte och det funkade bra och sen skrittade jag av och är superduper nöjd över
kellybuuus idag.

ZAC & MILLIE blev en skrittur ut i skogen idag,mamma skrittade millie & jag skrittade zac barbacka och
det gick superduper bra och det var inte så svårt heller men jaja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0