Roadtrip

På fredag dra jag och mamma iväg igen!
Till Örebro, där vi va i helgen. Vi ska åka på fredagen och sova över sne ska vi rida och prata med dom på lördagen. Sen ska vi åka hem på lördagen!
Jag har sagt att vi varit i stockholm men vi har varit i örebro. Har bara varit lättare att säga stockholm då det är lika långt! x)
Den röda är vart vi ska åka och den gröna är till stockholm.
Dock drog jag bara sträck så dom stämmer inte med vägarna och så!

Och det vi ska åka så långt för är denna ponnyn!


Jag fastnade för honom direkt och mamma som inte har så mycket att säga till om har alltid velat ha en isabell så hon var också en aning fast vid honom, hans gång och hans kapacitet!
Vi pratade med min ridlärare och hon var väll lika fast som oss. Så vi har bestämt oss för att åka dit i helgen, då vi ska få se mer hur han är i stallet, prata om honom och ta reda på lite mer om just honom. Jags ka även rida en gång till. Och troligtvis om allt går som tänkt så ska vi prata om besiktning! :D
Och ja, om allt blir som det ska är det bara att hålla tummarna!
Så ni kanske förstår varför jag är glad? :D
BTW; Visst är han charmig?!
Nu vet ni lite mera!

Jag vill egentligen skriva en massa massa massa och lägga ut massa bilder och filmer men jag vet inte hur mycket jag vågar säga, tänk om allt skiter sig.. då står jag här helt tomhänt. Men så tänker inte jag! För jag håller mina tummar så dom blir blåa!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gud vad härligt, han är verkligen skitfin!

2011-02-23 @ 21:55:11
URL: http://ridersjumping.blogg.se/
Postat av: Julia G

& jag håller tummarna så de trillar av :D :D :D

2011-02-23 @ 22:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0