Skolan nu

Nu ska jag cykla till skolan, Vi har två lektioner idag sen ska jag rida, eller alltså det är elevens val men jag tycker att vi slutar vid 11 :)
Vi ska ha sitsträning, sen ikväll ska jag hoppa Rhona och  så ska jag anmäla mig till klubbhoppningen på söndag!
Jag vet inte om någon är med på henne, om det inte är det ska jag nog hoppa LD - LC.
Skulle hoppat henne LC sist, men det gick inte för det vara bara jag anmäld då. Men hoppas jag kan det denna gången.

Jag ska försöka uppdatera mellan skolan & stallet om jag hinner. Kanske fixa några tidsinställda inlägg eller så. För jag kommer ju inte hem förens typ 8 ikväll.
Nej vetni vad, ska gå till skolan nu. Och jag har hållt på med mitt hår i en timme snart, det slutade med att jag satte upp allt i en fläta. Orkade inte med det x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0