Skönt

Känns skönt att vara hemma. Direkt när jag kom hem så gick jag och la mig, bytte bara kläder men orkade inte tvätta mig eller något, haha! Mamma tyckte det var synd att väcka mig så fick sova med skitit hår, smink och oborstade tänder. Sov till kl 9 då jag gick upp för att duscha och fräscha till mig. Ska vara i kyrkan vid 11.
Står och fixar mig med mina stövlar på mig. Dom är sjukt sköna redna nu från början :D

Efter att jag har varit i kyrkan tänkte jag ta och bege mig till stallet för att mysa med hästarna och umgås med något roligt folk. Och kankse även är där när Sara kommer hem och då vill jag veta hur det gått för henne!
Jag hoppas på att det gått bra! För så mycket som hon kämpat och kämpat, så är hon värd lite rosetter! Hon har bara haft oturen och mött på lite sjukdomar!

Sen tycker jag att alla ska hålla tummarna för att det blir något av domma ponnysarna. Jag gillade två. Och en var inte alls min smak!



Kyrkan väntar på mig!


Kommentarer
Postat av: Felicia & Pamela

Hey, jätte fin blogg & hästar har ni! :)

Hoppas du vill kolla in min nystartade hästblogg om mig och min häst Pamela.

Kramar F&P :)

2011-02-20 @ 11:35:40
URL: http://pamela.webblogg.se/
Postat av: Julia

Heter den isabell färgade ponnyn Gold Dust?? :)

2011-02-20 @ 17:59:29
URL: http://sonella.bloggplatsen.se
Postat av: Julia G

Längst ner ser otroligt vacker ut:D

Hoppas att det har gått bra (Y)

2011-02-20 @ 18:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0