söndag

nu börjar statestiken blir bra igen,tummen upp för det (y)
och idag på morgonen svimmade jag nästan & jag har fortfarande feber och det är det negativa med
dagen. så får inte rida så ja det kommer bli kul att se hur pigg är zac imorgon för då måste jag bara rida,
även om jag skulle vara döende ;)

igår skulle min familj till familjen jonsson på andra sidan vägen vid klockan sex fast jag hade feber så orkade
inte följa med men det slutade med att lina,syster,jag satt hemma hos oss klockan åtta och skulle kolla på melodifestivalen fast det var så dåligt så vi satt på beck istället så darför jag inte bloggade igår ;)

bild från dagstorp i våras - fältävlan


Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Så gulliga du och nellan är, :)

+ att tycker vi snart måste ta och sova

över någon dag?

2011-02-06 @ 11:27:01
URL: http://beeeeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0