Svar

fanny magnusson :) om Hejdå:
hej på er båda två! :) 
eran blogg är super bra, men ni kanske
ska skriva lite mer vad som händer i skolan o så? :) Hur är det annars med er då?

KRAM

Svar:
Tack, och ja till frågan.
Vi skriver ju mest om hästar och allt inom ridsporten och våran blogg är väl mest inriktad mot det. Men vi brukar också skriva om vi är med kompisar eller om vi är på stan eller liknande. Jag är också känd bland mina vänner som "du är den enda jag känner som hatar skolan så här mycket". Haha- så skolan får gärna stanna utanför bloggen då jag får nog av att vara där 8 timmar o dagen.
Och det är bra med oss. I alla fall mig, jag kan ju inte svara åt Carina!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejj, 2 frågor:

1: Länkar ni till andra? ;)

2: Gör ni designer till andra? ;)



/Amanda

2011-02-03 @ 17:48:34
URL: http://mollke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0