Svar

Anonym om En packande geek:
Kan du inte knåpa ihop en "outfit" som du kommer se ut när du provrider hästarna? :D

Svar: Ja det kan jag, dock bestämer jag ju inte vad som sitter på hästen så jag kan säga det jag ska ha!
Jag brukar mest tänka att jag ska ta något som är så lättmatchat som möjligt. Så att jag inte kommer med rosa tröja gula ridbyxor och så har hon ett rött schabrak! HAHA Pannkaka. Så jag försöker ofta ta en svart tröja, men jag hittade inegn idag så det blev en vit fleece vilket knappt syns på min urdåliga redigering x)
Jackan har jag oftast när det är kallt. Och väst är en självklarhet för mig!

Nu ska jag sova för jag är jättteeetrött -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0