tävlingsresultat

fick ta sig i kragen och stiga upp klockan sex i morse,inte det man gör helst efter knappt sovit något i flera
dagar.. men när det gällde tävling så var jag uppe snabbt endån :D och han var så JÄVLA fin idag!

LB: rev nummer 1,ingen anning varför men det blev så,skulle nog lyft upp nosen lite mer så kanske.
men annars var rundan super bra. lung och hoppade toppen bra :D underbara ponni

LA: framridningen var kaos, alla skulle typ hoppa 70 cm när det var 110 cm som gällde så jag trodde jag
skulle dö eller något för mamma var på banan så hade ingen hjälp men sen kom mamma och höjde så
blev det perfa. och han var super fin! men hade endån en känsla,nee detta kommer it bli bra runda..
MEN DUBBELNOLLA !! bara superglad över vara igenom fas 1, fyfan vad kul att få sin första dubbelnolla
i la :D ridningen kunde varit bättre,men zac ställde upp, underbart!

filmer och bilder finns inga tyvärr men nästa helg ska nog,någon underbar kompis följa med och då får den
fota & filma tycker jag allt, div 1 nästa helg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0