Axa 26/1

Hej och förlåt för min superdåliga uppdatering men har varit i stallet hela tiden och dessutom har ju Carina uppdaterat så det är bra endå.
Idag stog det hoppning på schemat och jag hade Axa, inte min favorit som jag skrev innan. Det gick (enligt mig) helt åt skogen, men vet ni att jag är glad i alla fall, för det var ju bara mitt fel att det gick som det gick, kämpade inte så mycket. Åkte mest runt och försökte få henne att inte gå emot min innerskänkel. Vi hade i alla fall tre små hinder på långsidan och en liten sockerbit på en volt.
Hon hoppade på och jag följde. Hoppas verkligen det går bättre nästa gång, vet inte om jag får henne igen men men :)

bild lånad från stallkbf.se
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0