BESÖKSREKORD IGÅR :D

Nu har jag bestämt mig för att vara glad. Samlat lite glad-partiklar domma två dagarna och ska använda dom idag.
Kan ju inte sitta på mitt rum och dega och tycka synd om mig själv resten av livet, eller?
Jag har nyss vaknat och ska gå ner till mina föräldrar och säga förlåt och vara superglad, jag ska städa mitt rum och packa en väska. Sen ska jag till stallet och ha skötarkurs och sen hem igen för att äta middag med min farmor, Ewy, Heidi, Björn & My - lite av släkten på pappas sida -.
Sen så ska jag tillbaka till stallet och bara ha roligt med mina underbara vänner :D
Sen en fråga till Sara: Ska jag ta med mig något speciellt? Alltså om vi skulle baka eller så ? :P
Aja nu ska jag gå ner, och till alla läsarna... Tycker ni om våran header/design eller ska vi göra en ny?
I så fall kom med förslag.. dom som ger förslag får en länk :D

Charmig bild på mig och Rhona - haha ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0