Dag i skolan

Jag skrev ett långt inlägg nyss, tror ni inte min dator får dampet och stängs av -.-
Ska försöka skriva om allt igen.
Skolan var som vanligt lång och tråkig (långtråkig). Dessutom hade vi styrka/kondition på gympan, vilket ledde till att jag vilade så fort Peter kollade bort. ;) Smart chey!
I alla fall så fick jag och Maryam gå 2 timmar tidigare från skolan alltså kl 2 och det pga privata själ. Hahah - roligt det lät ;)
Gick i alla fall på stan en stund efter att vi var klara!

Idag blev också en stallfri dag, som rätt mpnga börjar bli just nu. Finns själ för det, det ena vill jag gärna lämna utanför bloggen och för det andra är att jag vill tillbringa lite tid åt mina kompisar utanför stallet nu innan tiden tas till ponniiieeen som kommer någon gång. Jag så längtar ihjäl mig!!

Har ni häst? I så fall tog det lång tid för er att hitta " den rätta "?
När jag ändå är igång kan jag svara på en fråga från någon utan mejl och utan blogg :)

Bild ifrån när jag fottade liten för en dag sen ;)
amanda om Hur jag redigerar mina ögon?:
hej :) grymt fin bild ;) vilken sorts photoshop använder du ? :)
Svar: Jag använder mig utav Adobe Photoshop Elements 7.0 :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har häst. ;)

Visserligen inte ridbar, så jag vet inte hur hon är orida ännu.



Men har varit tveksam av och till om vi har en fram tid tillsammans.

Eller om jag blir så illa tvungen o sälja henne fram över.



Men de har klickat nu, och jag tror detta är min framtids ponny.

Kommer nog behålla henne väldigt väldigt länge. :)



Ibland tror jag de där klickandet växer fram.

Svårt o hitta en man passar med direkt.



Därför är de bra o ta hem hästen på foder/prov till en början. :)

2011-01-31 @ 17:45:10
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0