glader i choklader

måste bara skriva av mig lite,för jag är verkligen glader i choklader :D

jag är verkligen as glad av att jag fick börja blogga här,för viljat blogga men en kompis alltid som vill
verkligen samma sak som mig med bloggen. och då är carro helt klockren ofc. asså jag är inte bara
glad över att blogga med henne. utan jag är sjukt glad av alla läsare som bara orka kolla bloggen varje
dag och alla läsare som orkar slänga in en rar komentar. alla komentarer ni skicka gör verkligen as glad,
verkligen peppar upp ens dag på topp. även fast komentaren skulle vara dålig så betyder det oftast
avensjuk så det är också roligt, haha

asså carro denna jävla underbara person! hon är ju helt otrolig elr hur? super duper bra männsika,även om
allt som hänt mellan oss så är vi gryma ( hihihi ofc ) carro du ska veta att du gör en dag lite så där extra bra ibland för du får en alltid på bra humör för du är ju så där liiiiiite speciell haha :D och visst har hon as fint hår
och as nice'it ansikte? asså hon bara säger nej men så är det icke, det är as fiiiiiiiiiint (a)

zac, oj oj oj världens bästa häst! detta år ska bli bästa häståret någonsin har jag bestämt, bara få zac
bättre och bättre! och nå vårt mål och jag är så sjuuuuukt taggad :D och jag hoppas varje dag att snön ska försvinna så jag kan börja med det där med vikterna på bakbenen och dom tips vi fått så han blir starkare!
super pepp på det och ni kommer få se all förändring om det blir någon haha nee men som sagt as pepp
att få zac bättre!

nellan, har jag berättat hur uttråkad hon är? biter i sitt egena täcke när det sitter på och slänger och ha sig
med vattenspan och allting,så just nu ska jag försöka få mer tid och lägga den på henne och försöka få
henne riktigt fin, mitt mål med henne eftersom det finns inget tävlade och sånt för oss längre så ska jag satsa
på detta!

igentligen skulle denna text vara lite mer till carro,så hon vet hur bra hon är! men det vet hon nog redan? hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0