Godmorgon

Vaknade vid 12 och jag känner att det är så meningslöst, jag vill inte sova länge men ändå gör jag det och det suger.
Jag och mami har mejlat en massa ponnyer och sk´hit vad vi ska åka runt halva Sverige nu :P Hahaha.
Men jag har en som jag verkligen verkligen hoppas på, så jag får fortsätta hoppas på den :D
Jag vet inte om jag åker till stallet idag eller inte, men om jag gör det så ska jag försöka ta med min kamera.
Ska i alla fall försöka uppdatera och göra er glada :)
Vi ses snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det skulle vara kul att se lite bilder/ annonser etc. (förstår varför du inte vill avslöja för mycket, men det skulle vara intressant!) på ponnyerna du provrider/ är lite extra sugen på! :)

2011-01-05 @ 18:22:33
Postat av: PONNYSNACK

finblogg! :D

2011-01-05 @ 19:03:13
URL: http://ponnysnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0