hästarna

jag skriver som sagt inte så mycket om mina egena hästar just nu,men det är för det finns inget och skriva
om dom, för kan bara skritta hemma just nu och hur roligt är det att skriva om ? för det finns ju inget och
skriva om det heller. och när jag är i ridhuset så skriver jag om ridpassen ofc så ni får lite uppdatring hur
det går :D men så fort vädret blir bättre kommer jag kunna lägga upp mer ridpass,bilder och allmänt om
mina hästar, toppen elr hur?

just nu är zac igång tillräckigt för tävling iaf, men man kan alltid förbättra såklart ;) skritta ger också kondis
så skippa inte i att rida för det är dåligt underlag för skritta går nästan alltid. och nellan vilar ganska mkt
just nu tyvärr.

resten av det som återstår av dagen kommer tillbringas med bloggen tror jag & plugga lite också men en
ny design ska påbörjas idag iaf,massa tidinställda inlägg ska fixas och inlägg som ska komma upp idag.
så håll utkik :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0