Hästarna

Var ju och provred två hästapollar idag ju. Kändes verkligen som att det var bra att vi åkte dit.
Vi tittade på två ponnisar och gud vad dom var olika. Ja herregud säger jag bara.
Fastnade för en, riktigt stenhårt verkligen, den andra la jag bara åt sidan.
Här kommer bild på varje från filmer ;) Vi kunde inte hoppa så högt på skäcken då han inte var i riktigt bra kondis (dock höjde vi mer än på bilden men mamma filmade typ bara halva mig då) ;)
Bästa bilden på denna:
Och så denna:
Resten är HEMLIGT :D  btw. erkänn att min sits är ganska snygg på andra bilden ? :D om man jämför med för ca 1 år sen xp
<-klickabar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter den modellen på KL-jackan? :)

2011-01-16 @ 09:55:49
Postat av: Madeleine

SV: Great! Nu finns den på senaste inlägget :)

2011-01-16 @ 10:05:30
URL: http://deluxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0