HEMLIS

Jag skrev ju häromdan att jag hade en idé och jag fick för min kära mamma. Så just nu är jag hyperglad. Jag ska sälja min hjälm, (Charles Owen classic wellington).
Ja jag älskar den hjälmen och kommer alltid att tycka den är skitsnygg & skitskön och allt det där.
MEN jag blev lite mer kär en dag helt plötsligt, och jag har hört att man ska följa sitt hjärta, eller?

I alla fall så ska jag köpa en annan hjälm och ni kanske kan gissa vilken?


Charles owen ayr8 Blå/Silver
Ja det är sant & sorgligt (lite). Men jag är mest glad. Och i nästa vecka kommer den troligtvis att vara min, för först måste Anna betala min hjälm ;)

Det var det för mig, nu ska jag ner och äta frukost:)
Vilken tycker ni är snyggast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0