Hemma och trött

Ja det var ca 1 timmar sen jag skrev rubriken.
Jag har i alla fall ätit och är mätt och belåten. Och trött. Om ni vill veta hur det gick för Sara kan ni kolla på hennes blogg: carlssonpataket.blogg.se och för Sofia gick det super i första klassen, nollade båda klasserna och slutade som 3a och andra klassen gick lite mindre bra, men jag tycker hon var superduperduktig.  Hihi.
Stannade ett långt tag i stallet men nu är jag hemma och ska snart sova. Men som vanligt så blir det lite uppdatering ;)
Puss på er

ABSOLUT SISTA CHANSEN ATT ANMÄLA ER TILL VECKANS BLOGG

Kommentarer
Postat av: Emily Gustafsson

hihi, okej! du kan väl skicka dom till mig, om dom blev bra ;) alltid kul att ha massa bilder, min mail är isf [email protected] :) ja hör med Sara, så kan du väl maila dom med elr att jag tar kontakt med henne, ja jag kan höra av mig! skulle vara jättekul :D

2011-01-08 @ 19:15:52
URL: http://emilygustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0