Herregud

Jag sover ju inte dödslänge, men jag sover alldeles för länge för min del. Jag som skulle vara i stallet kl 12. Det gick ju bra med det. Jag ska i alla fall äta frukost, klä på mig och vänta på skjuts för idag kan jag verkligen inte cykla.
Det är snöstorm ute. Herregud.
Jag vet verkligen inte vad vi ska göra i stallet alls. Det är ju helgdag idag, vilket innebär att ingen personal är där. Det är bara jourerna. Så vad ska man hitta på? :)
Det blev ett supertråkigt inlägg, mmen ni får stå ut det blir bättre under dagen.

Bild från rix fm (jag ser dock ganska mycket ut som ett mongo)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Men gör en outfit eller tipsa om någon sak eller dissa om något eller nått?

2011-01-06 @ 14:09:49
URL: http://emmyling.blogg.se/
Postat av: carina svensson

men vad normal jag ser ut då :o

2011-01-07 @ 00:41:03
URL: http://svenssssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0