Jag bjuder på en fin egobild. Jag kan inte...

dsc04960 (MMS)

Jag bjuder på en fin egobild. Jag kan inte sova. Inte alls och det är inte bra. Jag vet hur trött jag kommer att vara imorgon så jag vill kunna sova. Jag ska ju gå upp om 6 timmar. Kommer nog inte hinna blogga imon på morgonen så att ni vet. Kanske blir en mobilblogg för att få reda på hur det ligger till:) Och så blir det som vanligt massa uppdatering på kvällen. Min statistik börjar sjunka ganska rejält nu, vilket är lite tråkigt. Detta inlägget innehåller massa onödig fakta så vi ses. Puss :*


Kommentarer
Postat av: olivia

Hej,super fin blogg!

Tänkte fråga dig lite frågor och tacksam för svar.

svara i min blogg som kommentar.

1) Varför började du blogga?

2)vad är de bästa med att ha blogg?

3)Hur gammal e du ?

4) vad tycker du om min blogg?

5) är de något jag borde ändra i min blogg?

Under dagen 8/1 kommer de massa roligt, så kika in flera gånger också under dagen!Jag updaterar massor av roliga saker varje dag såklart men idag då extra roligt.

kram olivia!

2011-01-08 @ 04:00:59
URL: http://oliviachronwalll.blogg.se/
Postat av: Emily Gustafsson

sv: ja vad snällt! :D lyckades du få ngn bild? hihi ;)

2011-01-08 @ 16:52:41
URL: http://emilygustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0